Handelsbetingelser
Handelsbetingelser for Det Lille Kafferisteri
Velkommen til Det Lille Kafferisteri. Når du handler på vores hjemmeside, accepterer du følgende handelsbetingelser. Vi anbefaler, at du læser dem grundigt igennem.
- Generelle Oplysninger
Det Lille Kafferisteri
Kajgaden 7G
3390 Hundested
CVR-nummer: 37216836
E-mail: Kontakt@detlillekafferisteri.dk
Telefon: 28266322
- Bestilling
Når du afgiver en bestilling på vores hjemmeside, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Denne bekræfter, at vi har modtaget din ordre, men det er ikke en endelig accept af købet. Vi forbeholder os retten til at annullere ordrer i tilfælde af tekniske fejl, prisfejl eller hvis varen ikke er på lager.
- Priser og Betaling
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. moms, medmindre andet er angivet. Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
- Kreditkort (Visa, Mastercard)
- MobilePay
- Bankoverførsel
Beløbet vil først blive trukket fra din konto, når varen er afsendt fra vores lager. Der opkræves ikke gebyrer for betaling med betalingskort.
- Levering
Vi leverer til adresser i Danmark. Leveringstiden er normalt 2-5 hverdage, afhængigt af lagerstatus og destination. Vi samarbejder med PostNord for at sikre en hurtig og pålidelig levering. Fragtprisen fremgår i kassen, før du afslutter din bestilling.
- Returnering og Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. For at udøve fortrydelsesretten skal du kontakte os via e-mail eller telefon og oplyse, at du ønsker at returnere varen. Varen skal returneres i samme stand og mængde, som du modtog den, og du skal selv betale for returfragten.
Returneringer sendes til: Kajgaden 7G 3390 Hundested
Ved returnering refunderer vi købsbeløbet inden for 14 dage efter, at vi har modtaget varen i ubrugt stand.
- Reklamation
Hvis der mod forventning er fejl eller mangler ved en vare, har du 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen skal ske inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen.
- Persondata
De oplysninger, vi indsamler, bruges udelukkende til at gennemføre din ordre og forbedre din købsoplevelse.
- Klageadgang
Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du kontakte vores kundeservice.
- Ændringer i Handelsbetingelserne
Vi forbeholder os retten til at ændre handelsbetingelserne til enhver tid. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på denne side, og væsentlige ændringer vil blive meddelt via e-mail.