Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Det Lille Kafferisteri

Velkommen til Det Lille Kafferisteri. Når du handler på vores hjemmeside, accepterer du følgende handelsbetingelser. Vi anbefaler, at du læser dem grundigt igennem.

  1. Generelle Oplysninger

Det Lille Kafferisteri

Kajgaden 7G 

3390 Hundested

CVR-nummer: 37216836

E-mail: Kontakt@detlillekafferisteri.dk

Telefon: 28266322

  1. Bestilling

Når du afgiver en bestilling på vores hjemmeside, vil du modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Denne bekræfter, at vi har modtaget din ordre, men det er ikke en endelig accept af købet. Vi forbeholder os retten til at annullere ordrer i tilfælde af tekniske fejl, prisfejl eller hvis varen ikke er på lager.

  1. Priser og Betaling

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inkl. moms, medmindre andet er angivet. Vi accepterer følgende betalingsmetoder:

  • Kreditkort (Visa, Mastercard)
  • MobilePay
  • Bankoverførsel

Beløbet vil først blive trukket fra din konto, når varen er afsendt fra vores lager. Der opkræves ikke gebyrer for betaling med betalingskort.

  1. Levering

Vi leverer til adresser i Danmark. Leveringstiden er normalt 2-5 hverdage, afhængigt af lagerstatus og destination. Vi samarbejder med PostNord for at sikre en hurtig og pålidelig levering. Fragtprisen fremgår i kassen, før du afslutter din bestilling.

  1. Returnering og Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager dine varer. For at udøve fortrydelsesretten skal du kontakte os via e-mail eller telefon og oplyse, at du ønsker at returnere varen. Varen skal returneres i samme stand og mængde, som du modtog den, og du skal selv betale for returfragten.

Returneringer sendes til: Kajgaden 7G 3390 Hundested

Ved returnering refunderer vi købsbeløbet inden for 14 dage efter, at vi har modtaget varen i ubrugt stand.

  1. Reklamation

Hvis der mod forventning er fejl eller mangler ved en vare, har du 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen skal ske inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen.

  1. Persondata

De oplysninger, vi indsamler, bruges udelukkende til at gennemføre din ordre og forbedre din købsoplevelse.

  1. Klageadgang

Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du kontakte vores kundeservice. 

  1. Ændringer i Handelsbetingelserne

Vi forbeholder os retten til at ændre handelsbetingelserne til enhver tid. Eventuelle ændringer vil blive offentliggjort på denne side, og væsentlige ændringer vil blive meddelt via e-mail.